Mindenki jó valamiben

Elektronikus napló
Elektronikus ellenőrző

 
 
 

e - Ügyintézés

 

Elektronikus ügyintézés

 
 
 
 

 

Partnereink

 

 

Prima Primissima

 

Innovation & Excellence

Innovation & Excellence  Awards 2020

Certificate

 

Prima Oklevél

 

Miniszteri Oklevél

 

E-ügyintézés útmutató

 
 

Látogatók

3011763
Ma
Tegnap
A héten
Előző héten
A hónapban
Előző hónapban
Összesen
1474
3136
13565
2925948
40279
86760
3011763
IP címed: 3.145.32.50
Dátum, idő: 2025-04-19 11:07:25
 
Kedves Szülők, Tanulók!
 
A kormány 145/2021. (III.27) Korm. rendelete értelmében 2021. 04. 19-től a köznevelési intézmények ismét rendes munkarendben működnek. Ennek megfelelően itt, a hejőkeresztúri iskolában is ilyen módon szervezzük a tanítást. A tanulók intézménybe történő buszos szállítása a megszokott módon történik.
 

A 2021/2022-es tanítási évre történő iskolai beiratkozások megszervezésére – figyelemmel az országos járványügyi helyzetre – az alábbiak szerint kerül sor:

Az általános iskolai beiratkozás időpontja: 2021. április 15. és 16. napja.
 

1. A járványügyi helyzetre való tekintettel az iskolával való kapcsolatfelvételre elsődlegesen az elektronikus megkeresés javasolt, a felvételi kérelem benyújtható a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén  keresztül, mely az iskolánk honlapjáról érhető el.  Ennek működéséről a felület tájékoztat.

Elektronikus formában benyújtott felvételi kérelem esetében a beiratkozáshoz szükséges dokumentumok eredetijének személyes bemutatására a 2021/2022-es tanév kezdetekor is sor kerülhet. Fontos, hogy az általános iskolai beiratkozáshoz szükséges dokumentumokat, nyomtatványokat mindkét törvényes képviselő aláírásával ellátva kell benyújtani.
 

2. Ha a szülőknek nincs ettől eltérő szándéka, a kötelező felvételt biztosító körzetes iskola a gyermeket hivatalból felveszi.

Tisztelt Szülők!

 

Az alábbiakban az online oktatással kapcsolatos teendőkről tájékoztatom Önöket:

  • 2021. 03. 08-án hétfő reggeltől tantermen kívüli digitális oktatás lép életbe, előre láthatólag április 7-ig.
  • Ma felmérjük azon tanulók számát, akik az elkövetkező hetekben 7.00-16.00 óra között kérik az intézményi felügyeletet. A hejőszalontai szülők esetében kérem a KRÉTA üzenet elolvasását.
  • A tanulóknak az iskolában lévő könyveiket, füzeteiket ma hazaküldjük.
  • A pedagógusok elsősorban a KRÉTA rendszert használják a tanításhoz.
  • A művészeti képzésben részt vevők számára is életbe lép a tantermen kívüli digitális munkarend hétfőtől.
  • Az egész iskolaépületet újból fertőtlenítésre kerül.
  • A hitoktatás valószínűleg digitális formában fog zajlani.

Tisztelt Szülők!
 

A 2021-2022-es tanévi  iskolai hit-és erkölcstan oktatás megszervezéséhez, a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 182/A. § (1) bekezdése értelmében, 2021. március 01-jén 12 és 13 óra között tartunk tájékoztatást mindkét telephelyünkön.

A járványügyi helyzetből adódóan Hejőkeresztúrban  a 06 46/391 222-es telefonszámon érdeklődhetnek mindhárom felekezet hitoktatásával kapcsolatban (római katolikus, görög katolikus, református).

A  szakáldi telephelyen folyó római katolikus hitoktatással kapcsolatban Takácsné Vadas Gabriellától kaphatnak tájékoztatást a messenger elérhetőségén.

Örömmel értesítjük a honlap olvasóit,  hogy Németh Hanna, iskolánk tanulója a megyei angol olvasási versenyen 2. helyezést ért el. Mind Hannának, mind a felkészítő tanárának, Balázsiné Jaczkó Mártának gratulálunk!

Tisztelt Szülők! Kedves Felvételiző Nyolcadikosok!
 

A pandémiával összefüggésben a központi felvételiről az alábbi tájékoztatást adom:

A központi felvételi vizsga meghirdetett időpontja: 2021. január 23. szombat 10:00 óra. Aki ezen a napon, alapos indok miatt nem tud megjelenni, a megadott pótnapon, 2021. január 28-án, csütörtökön 14:00 órakor írhatja meg a pótnapi dolgozatot.

A COVID 19 járvány miatt azonban, ebben a tanévben egy második pótnapot is kijelöltek: 2021. február 5. péntek 14:00 óra.

A központi írásbeli vizsga második pótnapján, kérelemre kizárólag azok a vizsgázók vehetnek részt, akik igazoltan COVID 19 fertőzésben szenvedtek, vagy igazoltan hatósági házi karanténba kerültek, továbbá egyéb rendkívüli, önhibájukon kívül eső elháríthatatlan ok folytán, sem a tanév rendje szerinti központi írásbeli vizsgán, sem annak pótnapján nem tudtak megjelenni.

A központi írásbeli vizsga második pótnapján való részvételt annál a középfokú oktatási intézménynél kell a jelentkezőnek kérelmeznie, ahová a jelentkezését eredetileg beadta. A kérelem benyújtásának határideje: 2021. január 29. péntek 16:00 óra. A kérelmet a középfokú intézmény vezetője saját hatáskörében bírálja el.

Tehát nem lehet választani, újra megírni, minden felvételiző csak egyszer írhat felvételi dolgozatot, és ha a pótnapi időpontok valamelyikét kénytelen igénybe venni, azt külön kérelmeznie és indokolnia kell.

Kedves Szülők, Gyerekek!
 
Nehéz év áll mögöttünk és úgy tűnik, hogy ez az év sem lesz könnyebb a számunkra. A vírus okozta helyzet mindnyájunkra hatással van, megváltoztatja a mindennapjainkat, szokásainkat.
 
Ezúton kívánok mindenkinek, a magam és kollégáim nevében egészséget és kitartást a 2021-es évre!
 
Az alábbiakban néhány információt osztok meg:
 
A szorgalmi időszak első féléve 2021.01.22-ig tart. Az első félév tanulmányi előrehaladásról a tanulókat illetve Önöket 2021. 01.29 -ig tájékoztatjuk.
 
A tavaszi szünet 2021.04.01-től 2021.04.06-ig tart, a tanév utolsó napja 2021.06.15-e.
 
A januári szülői értekezlet osztályszinten szerveződik, amelynek időpontjáról az osztályfőnökök értesítik Önöket.
 
A pandémia nem teszi lehetővé, hogy Farsangot szervezzünk, így amennyiben a vírushelyzet megengedi, úgy a tanév vége felé, Kulturális Nap keretében tervezzük tanulóink eseményhez kapcsolódó produkcióinak a bemutatását.
 
K. Nagy Emese
intézményvezető

 

A Vodafone által meghirdetett verseny jutalma: öt tablet. Köszönjük, Vodafone!