Mindenki jó valamiben

Elektronikus napló
Elektronikus ellenőrző

 
 
 

e - Ügyintézés

 

Elektronikus ügyintézés

 
 
 
 

 

Partnereink

 

 

Prima Primissima

 

Innovation & Excellence

Innovation & Excellence  Awards 2020

Certificate

 

Prima Oklevél

 

Miniszteri Oklevél

 

E-ügyintézés útmutató

 
 

Látogatók

964133
Ma
Tegnap
A héten
Előző héten
A hónapban
Előző hónapban
Összesen
116
899
1803
892239
12883
31265
964133
IP címed: 10.1.1.1
Dátum, idő: 2021-06-16 03:17:31

 

Koronavírus fertőzöttség iskolánkban, Hejőkeresztúr:

  pedagógus/fő diák/fő egyéb dolgozó/fő
Ezen a héten: 0 0 0


Koronavírus fertőzöttség iskolánkban, Szakáld:

  pedagógus/fő diák/fő egyéb dolgozó/fő
Ezen a héten: 0 0 0

 

TISZTELT SZÜLŐ/ TÖRVÉNYES KÉPVISELŐ!

 

Tájékoztatom, hogy a kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel a 2021/2022. tanítási évre történő általános iskolai beiratkozás során nemcsak személyes, hanem online úton is lehetőség van beíratni a tanköteles korba lépő gyermekét. Az általános iskola első évfolyamára történő jelentkezésének elektronikus, online formájára 2021. április 10-től nyílt meg az informatikai lehetőség az Ön részére a KRÉTA rendszer felületén keresztül: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap. Az e-Ügyintézés „Beiratkozás Általános Iskolába (BÁI)” felület 2021. április 16-án éjfélig van nyitva. Tekintettel a veszélyhelyzetre, javasoljuk, hogy éljenek ezzel a lehetőséggel, amely nemcsak biztonságos, hanem kényelmesebb is az Ön számára.

 

Ha módosítani kíván a már elektronikusan beküldött adatokon, akkor ezt úgy teheti meg, hogy jelzi (telefonon (+36303134769, e-mailben: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ) az intézmény részére a visszavonási vagy adatmódosítási szándékát. Az adatok módosítását az intézmény a KRÉTA felületén a kérés alapján elvégzi. Amennyiben Ön visszavonja gyermeke jelentkezését, ennek következményeként a BÁI felületen a benyújtott jelentkezésre az Ön kérése alapján a kérelem benyújtására vonatkozó elutasító határozatot hozunk, (de hangsúlyozzuk, hogy ez nem a gyermekének felvételéről szóló elutasító határozat), majd a rendszerünkben a gyermek adatait a „Beiratkozás visszavonva” státuszba állítjuk. Ezen műveletek elvégzését követően Ön ismét be tudja nyújtani gyermeke jelentkezését  egy másik iskolába.

 

Az online beiratkozás esetén a beiratkozáshoz szükséges eredeti dokumentumok bemutatására a 2021/2022. tanév első napjáig (2021. szeptember 1.) kerülhet sor. A beiratkozás adatainak felvétele indokolt esetben, a beiratkozást lefolytató iskola által szabályozott módon, személyesen is megtörténhet 2021. április 15-én és 16-án, a járványügyi veszélyhelyzet miatt megkövetelt egészségügyi szabályok szigorú betartása mellett (3597 Hejőkeresztúr, Petőfi út 111.)

 

A fentiek után, legkésőbb 2021. április 23-ig döntünk a gyermekek felvételéről és ezután küldjük el a tájékoztatást Önnek.

A beiratkozási eljárás során vagy annak lezárása után legkésőbb két héten belül Önnek nyilatkoznia kell arról, hogy gyermeke számára hit- és erkölcstan vagy etika órát választja. A hit- és erkölcstan tantárgy választása esetén meg kell jelölnie, hogy melyik egyház hit- és erkölcstan oktatásának megszervezését kéri majd gyermeke számára. A hit- és erkölcstan oktatással kapcsolatos, az egyházaktól kapott információkat feltüntetjük a honlapunkon.

 

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, adatok megadása kapcsán Ön segítséget kérhet a gyermeke óvodájától. Természetesen iskolánk fenntartója, a Mezőkövesdi Tankerületi Központ is rendelkezésre áll a körzetes iskolákkal kapcsolatos információk, az online vagy a személyes beiratkozás rendjével kapcsolatos kérdések esetén.