Mindenki jó valamiben

Elektronikus napló
Elektronikus ellenőrző

 
 
 

e - Ügyintézés

 

Elektronikus ügyintézés

 
 
 
 

 

Partnereink

 

 

Prima Primissima

 

Innovation & Excellence

Innovation & Excellence  Awards 2020

Certificate

 

Prima Oklevél

 

Miniszteri Oklevél

 

E-ügyintézés útmutató

 
 

Látogatók

964508
Ma
Tegnap
A héten
Előző héten
A hónapban
Előző hónapban
Összesen
491
899
2178
892239
13258
31265
964508
IP címed: 10.1.1.1
Dátum, idő: 2021-06-16 04:47:07

 

Koronavírus fertőzöttség iskolánkban, Hejőkeresztúr:

  pedagógus/fő diák/fő egyéb dolgozó/fő
Ezen a héten: 0 0 0


Koronavírus fertőzöttség iskolánkban, Szakáld:

  pedagógus/fő diák/fő egyéb dolgozó/fő
Ezen a héten: 0 0 0

 

A 2021/2022-es tanítási évre történő iskolai beiratkozások megszervezésére – figyelemmel az országos járványügyi helyzetre – az alábbiak szerint kerül sor:

Az általános iskolai beiratkozás időpontja: 2021. április 15. és 16. napja.
 

1. A járványügyi helyzetre való tekintettel az iskolával való kapcsolatfelvételre elsődlegesen az elektronikus megkeresés javasolt, a felvételi kérelem benyújtható a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén  keresztül, mely az iskolánk honlapjáról érhető el.  Ennek működéséről a felület tájékoztat.

Elektronikus formában benyújtott felvételi kérelem esetében a beiratkozáshoz szükséges dokumentumok eredetijének személyes bemutatására a 2021/2022-es tanév kezdetekor is sor kerülhet. Fontos, hogy az általános iskolai beiratkozáshoz szükséges dokumentumokat, nyomtatványokat mindkét törvényes képviselő aláírásával ellátva kell benyújtani.
 

2. Ha a szülőknek nincs ettől eltérő szándéka, a kötelező felvételt biztosító körzetes iskola a gyermeket hivatalból felveszi.